2015. február 17., kedd

18. rész

- Ahwww. - nyögtem hangosan. Stell majdnem elnevette magát de befogtam a száját.
- Grrrrrrrrrrrrrr. - hoszzitotta el a morgást. (Sorry hogy nem hosszú i-t irtam csak,nem magyar a laptopom ás nincs rajta..) - Szerinted mit csinálnak? - kérdezte suttogva. Megvontam a vállam,  miszerint nincs lézer látásom, ugy nem tudom mi van az ajtó mögött. Jó, hogy ezeket nem mondom ki hangosan, tudom bunkó vagyok, épp ezért nem mondom ki ezeket, mert nem akarom megbántani Stell-t.

* Zayn szemszöge*

Istenem, már annyira szerettem volna magam mellett tudni ezt a gyönyörűséget. Ő a mindenem. Amikor visszaértek Harry-vel, és Hazz bejött a házba mérgesnek tűnt. Egyből felment az agyvizem, amikor elmondta, hogy az a köcsög megpofozta Brooke-ot. Ezért repedt, fel a kezem. Beleütöttem egy rohadt nagyot a konyha bútorba. Ezután hallottunk egy sikolyt, ezért kirohantunk, de csak egymásra ugrottak Stell-ék. Emlékszem régen nem volt ilyen lány barátja. Csak én voltam neki, nem engedtem, hogy rossz társaságba keveredjen. Féltettem őt. De amikor elmentem és nem kerestem, akkor már rég velük volt. Azért nem kerestem, mert már akkor máshogy éreztem, és úgy gondoltam, hogy ez jó megoldás lesz, és plusszba még kerestem egy barátnőt. Miattam tette tönkre magát.... Ezt soha nem bocsájtom meg magamnak. Gondolataimat nyögések váltották át. Várjunk, mik? Kik nyögnek. Uhhm.
- Ahwww. - jött a fürdőszobából. Oh ezek, Brooke-ék. Basszus azt hiszem, hogy mocorgok, ott lent.
- Srácok ti is halljátok? - kérdeztem.
- A nyögéseket? - kérdezte izzadva Hazz. Ezek szerint igen. Megakarnak őrjiteni. Na ezért még kapni fog a babám.
- Miért harapdálod az ajkad? - kérdezi Niall.
- Ohh Brooke kapni fog. - mondtam, majd kacsintottam. Aztán valaki csöngetett. Odamentem az ajtóhoz és amint kinyitottam az ajtót, szivesen vissza csuktam volna.

*Brooke szemszöge*

Éppen ittam egy korty bort, amikor Stell hülye fejet vágott és folyt a számból meg az orromból a bor. Olyan röhögögörcs tört ki belőlem. Az a fej amit a drágám vágott miközben leköptem.. Áhh azt látni kellett volna. Már kifröcsköltem a vizet a kádból olyan szinten nevettem. Ahhoz tudomány kell.
- Élet most már szálljunk ki a vizből, már tiszta nyanyásak az ujjaim és a lábujjaim. - kért Stell. Én bólintok, mert nem tudok beszélni. Szegény, ilyenkor mit élhet át. Megkapaszkodok a kád szélébe, mert amúgy nem tudnék felállni. Hát igyse ment... Visszaestem a kádba. Most Stell-t kapta el a röhögögörcs. Igen ezért vagyunk "tesók". Hajrá Brooke még egy próbálkozás. Ismét megfogtam a kádszélét, és most sikerült kimásznom a kádból. Igen, aki tud az tud. Csak nem én. Szóval kiszálltam a kádból. Uuu és pont a kedvenc számom jött a telómon. Én ott meztelenül elkezdtem rázni a popóm.
- Cica nem jössz ide táncolni velem? - kérdeztem Stell-t. Ő oda jött és együtt ráztuk azt amink van. Mikor vége lett a számnak felvettem egy pulóvert és egy bugyit. Stell is ugyanilyet vett fel.(kép) Elforditottam a kulcsot és kattant a zár. Amikor kiléptem meglepődtem, hogy nem voltak ott a fiúk.
- Fiúúúk hol vagytok? - kérdezte Stella.
- Tetszett a koncert? - kérdeztem. Semmi válasz. Oké. Bementünk a konyhába. Egyből kijózanodtunk. Igen, Stell is. Itt van az a khmribanckhm. Ott ül Zayn ölébe. Nagy levegő. Nagy mosoly. Ne mutasd, hogy belül fáj. Mutasd magad vidámnak. Hajrá.
- Helló. - mondtam kamu mosollyal az arcomon. Úgy érzem, mintha sziven szúrtak volna. Ha én ki tudtam dobni Adam-et, akkor ő miért nem ezt? Miért kell ezt csinálnia velem? Miért mindig én szivok? Miért nekem kell szenvednem? Miért csak egy szexre kellettem? Miért használt ki? Miért mondta,hogy szeret? Sok a miért, amire nincs válasz. Bemegyek a "szobánkba" és felveszek egy cicanadrágot meg egy cipőt. Fogok egy övtáskát abba bele a cigit és a pengét. A pengére nem biztos, hogy szükségem lesz. Még meglátom. Kimegyek a szobából, köszönök és ki az ajtón. Már sötét van. Kibontom a cigis dobozt, kiveszek egy száll cigit, meggyújtom, szivok belőle. Bedugom a fülest és hagyom, hogy Ed Sheeran Give me love-ja üvöltsön a fülembe. Annyira szeretem, de tönkre tesz. Folyton csak rá gondolok, most is. Igen már akkor szerettem, amikor elment. Nem tudom, miért jön mindig elő bennem az, hogy itt hagyott, talán azért mert, mar akkor Ő volt nekem a minden?! Nem tudom, nem tudok semmit. Nem tudom, mit érez irántam, talán semmit, talán szeret. Nem tudom, hogy ő hivta-e ide Lily-t, vagy magától jött. Nem tudom, hogy most rám gondol-e. NEM TUDOM!! Olyan szerencsétlen vagyok. Miért velem van ez? Miért nem tudom, hogy szeret? Miért nem tudok semmit. Zayn vajon miért nem keresett akkor? Nem akart velem foglalkozni, vagy nem hiányoztam neki. Most meg itt ez a khmribanckhm. Miközben sétáltam észre se vettem, hogy sirok. Már annyit sirtam Miatta. Megnézem a telefonom, és van 10 nem fogadott hivásom és már éjfél múlt. Észre se vettem,hogy hivtak. Ismét hivnak, Niall neve villog a kijelzőn. Megnyomom a fogadást.
- Szia. - mondtam nyúzott hangon. Nehogy azt higyje szegény, hogy baj van. e szerintem, tudja, hogy baj van..
- Hol vagy? Már elindultunk keresni. Figyelj Zayn....
- Nem érdekel legyen boldog azzal a ribivel. Engem hagyjon békén. - vágtam közbe.
- De figyelj már Za.....
- Niall, mondom NEM ÉRDEKEL! LEGYENEK BOLDOGOK! Viszlát. - mondtam és lecsaptam a telefont. Nem birom. Miért vagyok Niall-el ilyen bunkó? Nem akartam megbántani. Ah. Irok neki egy SMS-t.
Ne haragudj, hogy bunkó voltam.
Bocsánat.
Megyek vissza. Kérlek főzz nekem egy kávét.
xx Boo.
Elindulnék vissza fele, ha tudnám merre kéne mennem. Ilyenkor ilyan mérges tudok lenni magamra... Basszus olyan hülye vagyok...  Nem ám nézném merre jövök, neeeeem miért nézném? Szánalmas vagyok. Mindegy itt éjszakázok. Vagy nem tudom.
Stell baba eltévedtem.
Nem tudom, merre kell vissza menni.
Valakit küldj légyszi.
CSAK NE ZAYNT!
xx Boo.

SZIASZTOK BABÁK :3 ITT AZ ÚJ RÉSZ. REMÉLEM TETSZIK, HA TETSZIK PLS KOMIZNI ÁS FELIRATKOZNI! :)

4 megjegyzés:

  1. nagyon jóóóó.. :D mikor jön a kövi??

    VálaszTörlés
  2. Jóég:"D az elején olyan szinten röhögőgörcsöt kaptam én is hogy itt fulldokoltam :"DD jajj neked Boo...és neked is Zayn...már megint az a ribanc...chh..nem hiszem el. Pff..éjszakázz az utcán Brooke igen oké :"D
    Nos megint csak nagyon jóó lett és ahh*-* imádom ezt is :33*-*
    gyorsan köviiit:D*-*
    puszi: Cat xx

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ez a rész is :3 nemrég találtam a blogodra, nagyon tetszik :) hamar kövit :* xoxo Alexaa

    VálaszTörlés
  4. Hááát uristen nagyon koszonom ❤ Probalok reszt hozni, de elromlott a laptopom... Es igy nem tudok:c pedig hoznam a reszeket ☺
    Nagyon remelem hogy tetszeni fog a tobbi:3
    Ilysm ❤❤❤
    Pusziiii xx

    VálaszTörlés